czwartek, 16 października 2014

Od Zanikającej Gwiazdy CD Cienistej Łatki

Cienista Łatka pobiegła po Leśną Duszę. A ja poczułam... jakby... mój napastnik mnie przytulał. Obróciłam się i spostrzegłam... Moją kuzynkę!

-Melanie!
-Darkusia! Gdzie ty się przez te całe wieki podziewałaś?
- No wiesz... wszędzie. Trochę tu, trochę tam...
- Mam nadzieję, że u ciebie wszystko ok...
-No... nie do końca Mela...
- A co się stało?
- Bo... mój ukochany nie żyje, nigdy nie będę miała młodych....
- Oj... współczuję ci...
-Ale... za to mam własny klan. I jestem Gwiazdą!
- No popatrz... A pamiętam jak byłaś jeszcze Zanikającą Łapą... Teraz jesteś Zanikającą Gwiazdą... A ja... ja uciekłam niedawno od dwunogów co mnie porwali. Teraz w końcu już jestem na wolności... Nareszcie... Ta wilgotna, leśna ściółka... Ten zapach lasu...Mmmmmm.... Tego mi brakowało...
-Wiesz co... Jesteś bardzo rozgadana... Kiedyś siedziałaś cały czas cicho... A teraz gadasz non stop.
-No a jak? Kiedyś muszę to wszystko nadrobić! A po za tym... Mogę dołączyć Darkie? Plosie,plosie,plosie..!!!
-Eh.. no dobra... Rodzinie się nie odmawia.
-Dzięki,dzięki,dzięki,dzięki!!!
Czasem zdawało mi się, że Mela ma lekkie ADHD... Ale mniejsza. To w końcu prawdopodobnie jedyna żyjąca kotka w mojej rodzinie... Oprócz Amy...

<Ktosiełki?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz