wtorek, 14 października 2014

Od Ognistego Serca C.D Zanikająca Gwiazda

- Już wiem!
- No więc?
- Song!
- Song?
- Moja dobra przyjaciółka! Podobno od dawna szuka jakiegoś Klanu! A sama jest w ciąży.
- Więc przyprowadź ją tu.
- Tak jest. Spottedleaf, możesz zaopiekować się Obłoczkiem?
- Oczywiście.
Kotka zabrała młodego do siebie, a sam poszedłem na farmę Song.

Na Farmie
~~~~~~~~~~~~~~

W stajni - Nie ma Song. W stodole - Nie ma Song. W spiżarce - Nie ma Song! Szukałem jej już wszędzie...Usłyszałem znajomy głos:
- Szukasz kogoś, Rudzielcu?
- Jęczmień!
Stary czarno-biały kocur zeskoczył z dachu i podszedł do mnie.
- Jak się masz? Co u Księżniczki?
- Zostałem wujkiem!
- Gratuluje! Ale do rzeczy - kogo szukasz?
- Song.
- Zaraz powinna wrócić.
Usłyszałem jej głos:
- Już wróciłam.
- Witaj Song! Potrzebuje twojej pomocy.
- Jakiej?
- Otóż zostałem wujkiem. Ale...Księżniczka dała mi Obłoczka do opieki...Teraz mieszkam w Klanie...I nie ma go kto wykarmić a ty szukasz Klanu. Pomożesz mi?
- Jasne.

W Obozie
~~~~~~~~~~~~

- Przyprowadziłem Song!
Cętkowany Listek wybiegła z Obłoczkiem i oddała go kotce. Zanikająca Gwiazda, wskoczyła na wysoką skałę, aby odbyć ceremonie przyjęcia Song do Klanu.

<Zanikająca Gwiazda?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz