niedziela, 19 października 2014

Od Ognistego Serca C.D Zanikająca Gwiazda

Usłyszałem coś. Obróciłem się nie chwilę.
- Spocia muszę iść...
Ale ona zniknęła...Ważne że jest chociaż w Gwiezdnym Klanie. Anyway...Pobiegłem tam skąd dobiegał dźwięk. Ujrzałem...Martwego Makowego Pazura.
- ON NIE ŻYJE?!
- Zabiłam go.
- DZIĘKUJE CI DARKNESS! - Skoczyłem jej do łap i czoło biłem przed nią.
- Ogniste Serce przestań!
- Przepraszam! - Otrząsnąłem się. - Mogę...?
Kotka pokiwała głową. Podszedłem do niego, wyciągnąłem pazury, wbiłem w dolną część brzucha i jechałem aż do szyi. Wszystkie flaki, wylazły mu na wierzch.
- BUAHAHAHHAHA! MASZ ZA SWOJE KUPO KŁAKÓW!
I wtedy usłyszałem głos Sandy.
- Widzę że tu jest totalny mordor!
- Oooo tak!
- Podobno Spotty jest w Gwiezdnym Klanie.
- Tak!
Wtedy pojawił się Lamparci Ogon z Melanie.

<Mela? Kali?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz