niedziela, 19 października 2014

Od Ognistej Duszy CD Ognistego Serca

Poszłam zobaczyć później z Kalarepą, czy Bols doszedł do Darkness. Jednak nawet on się zgubił.
-Mela!!!! Gdzie teraz!!!??
- W lewo nie w prawo.. A z resztą, chodź za nami.
-Ok.
Po chwili doszliśmy do jeziora. A tam spostrzegliśmy zmasakrowane ciało Makowego Pazura. Nad nim stali Darkness, Rudy i Piaskowa Burza.
-E... co się tu stało?
- Musiałam pomścić śmierć Spotty. Makowy Pazur został zabity przeze mnie. I o dziwo.. nie mam nawet żalu, że zabiłam kota. Wręcz przeciwnie. Spodobało mi się!
- Darkness... Wszytko OK?
- Em.. nie.-Powiedziała z szyderczym uśmiechem kotka.
Darkness była cała we krwi. A z jej pyszczka wypływała krew Makowego Pazura.
 
-Morderstwo z premedytacją. To najprzyjemniejsza rzecz jaką zrobiłam po założeniu klanu...-Powiedziała swoim mrocznym i niskim głosem Darkness. Przestraszyłam się jej...

<Ogniku?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz